15:24 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات آمریکا

گروه های منتخب سرمایه گذاری کدامند؟
نماد برتر- مدیرعامل کارگزاری صبا تامین، ورود ETF ها به بازار سهام را موجب سودآوری معقول شرکت های زیر مجموعه صنعت مربوطه دانست.
دلایل سبقت بورس از رقبا و پیش بینی اقبال ۴ گروه / سه درخواست از سازمان بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به دلایل سبقت بورس از رقبا ، اقبال چهار گروه و بازگشت دوباره اعتماد را پیش بینی کرد و خواهان انجام سه برنامه توسط سازمان بورس شد .
آخرین پرونده شکایات انتخاباتی ترامپ در ایالت آریزونا هم رد شد
نماد برتر- قاضی دیوان عالی ایالت آریزونا ، آخرین پرونده شکایات انتخاباتی ترامپ در این ایالت را نیز رد کرد و گفت: رسیدگی به آن تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نمی‌کرد.
نهایی شدن شمارش آرای الکترال انتخابات آمریکا با پیشتازی بایدن
نماد برتر- با نهایی شدن شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ ۲۳۲ و بایدن ۳۰۶ رای الکترال کسب کردند تا چهل و ششمین رییس جمهور این کشور فعالیت را از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز کند.
گزینه جایگزین افزایش سود، هدایت سرمایه ها به بورس است
نماد برتر- معاون سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت تأمین سرمایه امید، گزارش های شش ماهه شرکت ها را جذاب و فراتر از انتظار تحلیلگران توصیف کرد.
بورس آمریکا ریخت!
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی وال استریت نزولی شد.
نباید در انتخابات آمریکا جوگیر شویم
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید مشکلات اقتصادی ایران با نگاه به واقعیت‌ها برطرف خواهند شد و صرف امید بستن به نتایج انتخابات آمریکا بدون توجه به مشکلات داخلی نوعی جوگیری به حساب می‌آید.
رکوردشکنی وال استریت به امید واکسن کرونا
نماد برتر- انتشار اخبار مثبت از واکسن شرکت مدرنا باعث رکوردشکنی جدید شاخصهای بورسی شد.
در جریان همه امور قرار دارید
نماد برتر- رئیس کل یانک مرکزی به مواضع رئیس مجلس مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی را باید در میرداماد جست نه جرجیا و آریزونا پاسخ داد و با توصیه ایی اعلام کرد وی در جریان همه امور قرار دارد.
اذعان ترامپ به برنده شدن بایدن در انتخابات تقلبی با سرقت آرا
نماد برتر- ترامپ با تکرار ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار از واژه برنده شدن برای رقیب دموکرات استفاده و بطور تلویحی به پیروزی وی اذعان کرد اما دقایقی بعد حرف را پس گرفت.
بازی گردان بازار سرمایه چه کسی است؟!
نماد برتر- بورس به یک منبع درآمد برای دولت و بی کفایتی وزارت خانه‌ها تبدیل شده است و هر زمانی که دچار کسری بودجه می‌شود، این کسری را از جیب مردم تامین می‌کند.
همه فروشنده‌اند!
نماد برتر- رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور با بیان اینکه قیمت مسکن کاهش یافته و انتظار افت بیشتر را در ماه‌های آینده داریم گفت: خرید و فروش انجام می شود و معاملات کاهش نیافته؛ هرچند تعداد فروشندگان بیش از خریداران است.
آدرس‌ غلط دلالان رو شد/ شمش فولاد در بورس کالا مشتری ندارد!
نماد برتر- دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه برخی طی ماه‌های گذشته با ادعاهایی غیرکارشناسی و فضاسازی، به بهانه تنظیم بازار داخلی بر طبل محدود کردن صادرات شمش فولادی کوبیده‌اند، اعلام کرد که در دو هفته گذشته از عرضه بیش از ۲۷۹ هزار تن شمش فولادی فقط حدود ۷۱ هزار تن خریداری شده و در واقع، در معاملات بورس کالا، شمش ۱۰ درصد پایین‌تر از نرخ صادراتی مشتری نداشت.
«صنایع دفاعی» از جمله مصادیق اقتصاد دانش بنیان است
نماد برتر- معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین با بیان اینکه صنایع دفاعی از جمله مصادیق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان است، گفت: نقش شرکت‌های دانش‌بنیان تولید دانش نیست بلکه تولید اقتصاد دانش‌بنیان است بنابراین سنجش ما در پارک‌ها و مراکز رشد باید از تعداد محصول فناورانه به ریال و دلار تغییر کند.
سهام شرکت‌ها ارزنده هستند، بورس رشد خواهد کرد
نماد برتر- یک تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است که بورس به روند رو به رشد خود بازخواهد گشت و با توجه به ارزشمند بودن سهام بسیاری از شرکت ها، سهامداران خرد نباید درباره سهام خود تصمیم هیجانی بگیرند.